EasyLogic verkoopt RFID apparatuur en Mifare en NFC producten, tags, en labels voor uw projecten in onze webwinkel.
EasyLogic’s zusterbedrijf programmeert, bedrukt, personaliseert en verstuurt plastic kaarten en RFID labels voor scholen, universiteiten, sportclubs, en de overheid.
EasyLogic ondersteunt haar klanten 24/7 met on-site service en support op afstand.
We hebben een handheld RFID lezer, hardware en software ontwikkeld om productiviteit van medewerkers te meten.
RFID tags die het metaal waar ze in zitten als antenne gebruiken staan ons toe om baggerpijpen te taggen en te volgen. De RFID reader is via bluetooth met een diktemeter verbonden. Informatie over de toestand van de pijp wordt automatisch met de tag opgeslagen.
Gebruikt RFID om brandweer pakken en apparatuur te volgen voor reiniging en paraatheid.
Rensa gebruikt RFID om leveringen van verwarmingsonderdelen in de busjes van hun klanten te volgen. Hiermee kunnen ze de bussen inventariseren en vereenvoudigt het herbestellen van gebruikte artikelen.
Amsterdam wilde fietsen identificeren zonder de doorgang van fietsen in de spits te beperken. We leverden een op RFID gebaseerd, automatisch systeem waarmee abonnementhouders hun fiets stallen en ophalen zonder gestopt te worden.
ZF heeft een beveiligingsysteem nodig voor hun harderij. Hiermee voorkomen ze dat gloeiend hete metalen tandwielen verplaatst worden wanneer ongeautoriseerd personeel aanwezig is. EasyLogic gebruikt RFID met radar om deze beveiliging te realiseren.
Voor Veiligheidsregio Limburg Noord tracken we brandweer pakken van uitlevering tot gebruik, reiniging en reparatie.
EasyLogic heeft de registratie, accreditatie en toegangscontrole systemen voor dit internationale evenement geleverd. Het evenement is georganiserd door het Ministerie van Buitenlandse Zaken en het US State Department.
EasyLogic bedrukt en programmeert honderdduizenden bliblotheek labels voor klanten door heel Europa.
Voor een wereldwijde leverancier van power generators heeft EasyLogic een track en trace oplossing met RFID en QR codes ontwikkeld waamee ze zorgen dat leveringen altijd compleet zijn.
Samen met een grote leverancier van fasteners heeft EasyLogic een smart shelf voor automatische bestellingen ontwikkeld. Er zijn er reeds 50 geïnstalleerd in heel Europa.
EasyLogic en IDCARDplaza organiseren het verlengingsproces van de Rotterdampas met QRcode betaallinks. Vervolgens personaliseren en bedrukken we de passen en verzorgen de volledige fulfillment van de passen en het Rotterdampas magazine.